Vacances a la Costa del Sol

El dimarts 21 d’Abril vam agafar un autobús privat fins el aeroport del Prat. Al arribar al aeroport vam facturar la maleta a la companyia Vueling. El vol va sortir a les  11:50 minuts i arribarem a l’aeroport de Málaga a les 13:30 hores, a on ens esperava la Sofía la guia que ens havia d’acompanyar durant totes les sortides per Andalusia. La Sofía ens va acompanyar amb l’autobús a l’hotel  Mar Griego, de quatre estrelles a Torremolinos. Ens vam instal·lar a l’hotel amb habitacions dobles i vam dinar l’entrepà  a una de les terrasses de l’hotel.

A la tarda acompanyats pels monitors  vam fer un vol per Torremolinos, tot veient la platja, les botigues de souvenirs i marroquineria. A la tarda nit vam sopar al bufet lliure de l’hotel. Vam dormir i el dia següent a les set ja érem en peu. Vam esmorzar a l’hotel i a les nou vam agafar el microbús cap  a Málaga on vam visitar el museu Picasso.

DSC00003                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               DSC00018 DSC00053                                                                                                                                  Robert Batalla